Sometimes lost, a poem by Ken Spillman | In a residency program in India, I met the writer Ken Spillman, Australia. We discussed the unknown overwhelming way of life in New Delhi. I looked for the visual expression, he found the right words. Material: Silk, wax, paper, poem.  |  Während meiner Arbeit in New Delhi traf ich den Schriftsteller Ken Spillman, Australien. Wir setzten uns mit der außerordentlich unbekannten Lebensweise in Indien auseinander. Er beschrieb es mit Worten, ich suchte nach einer visuellen Übersetzung.
Sometimes lost, a poem by Ken Spillman | In a residency program in India, I met the writer Ken Spillman, Australia. We discussed the unknown overwhelming way of life in New Delhi. I looked for the visual expression, he found the right words. Material: Silk, wax, paper, poem. | Während meiner Arbeit in New Delhi traf ich den Schriftsteller Ken Spillman, Australien. Wir setzten uns mit der außerordentlich unbekannten Lebensweise in Indien auseinander. Er beschrieb es mit Worten, ich suchte nach einer visuellen Übersetzung.